DÅLIG MUSIK!

Just nu har jag Franska och Anne min franska lärare har nån skit dålig fransk låt på!
Klicka här för att lyssna på den....
Ja idag har vi datatimme asso varje Tisdag så får vi göra uppgifter på datan i Franskan....
MEN SERRIÖST JAG DÖR KAN ANNE STÄNGA AV LÅTEN! FÅÅÅÅR PANIK DEN ÄR SÅ DÅLIGT VI HAR LYSSNAT PÅ DEN MINST 5 GÅNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
AAAAAAAAAAAAAAAAÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FÅR PANIK!!!!!
Efter skolan ska jag vara me Dannie vi ska köpa semlor okm de finns för vi är så jävla sugna på de!
Efter franskan tror jag att vi har SO och då ska jag köpa en macka på cafet innan! Är jö hungrig.... maten var inte så god de vi fick idag asso..
När jag vaknade så snöade de ute! asso jag visste inte om jag skulle tro att det var ett skämt asso jag bölade ju fan nästan nu har de ju blivit sommar typ men så började de det snöa!!!!!!!!!!! Ååååå
Just nue är det värsta piss vädret ute det är målnigt och det regnar typ...

Vet inte vad jag ska skriva...
Hejdå hare bra! puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0