....

Favorit...
Låt: har många favoriter
Artist: JUSTIN BIEBER!
Film: Justin bieber never say never
Maträtt: Taccos..?
TV pogram: vet inte... typ 101 sätt att åka ur en gameshow? stavning?
Färg: Måååånga men typ Lila, Gul, Grön, tukos nu har jag ju typ sagt alla..
Godis: Laktris!
Dryck: Coca cola?
Bok: ÖÖööö...
Sport: KONSTÅKNING

Vad gör du....
Imorn: Inget tror jag...
På Onsdag: Vet inte, nåt tror jag?
På Torsdag: ÄTER BAJS! Har inte planerat än!
På Fredag: Sleep over hos Madde Rosenbeeeeerg! <3
På Lördag: Men då har jag ju varit hos madde men ska göra saker till Syrrans student.
På Söndag: Inget

Fakta om dig:
Namn: Tilda
Ålder: 13 fyller 14 i september
Bor i: Stockholm...?
Syskon: En storesyster som fyller 19

Vem....
Kysste du för 10 min sedan: Ingeeen...
Hade du sex med för 10 min sedan: AA DU VET CARL, BERTILL, HELMER PLUSS 20 TILL!
Är du tillsammans med? Im siiiiingel bithches! <33

Vad ska du göra nu? deru!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0