Glömde lägga upp bilder från stan 3 gånger..

Här kommer bilder Tre gånger som jag tagigt de tre gångerna jag varit i stan.. Som jag inte lagt upp.



1.
När de här bilderna togs var det för ungifär en månad sedan, vi checkade butiker, åt tacos, snackade och hade allmänt trevligt!!

Precis innan vi hoppade på tåget...







2. jag och Tilda en engång, vi drog in till stan, men med 10 plusgrader till :) Detta var för en vecka sedan. Bilderna är tagna på stationen precis innan vi åkte.







3. Och slutligen för några dagar sedan, Jag Ebba och Lisa drog in till stan dagen efter skolavslutningen. Vi gick runt i afärer, solade, fikade och bara snackade.






//olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0