Några få saker som jag vill göra denna sommar!

Här kommer bara en pytte liiiiiiten del av vad jag ska/måste/kommer att göra i sommar!




Jag ska testa att äta SIA's glassar i alla spänadne smaker, jag är mest nyfiken på äppelpajs glassen!




Jag vill sova i bagageluckan på bilen en natt, med en kompis!
 Helst ska det åska, rengna och blixtra. Då är bilen den säkraste platsen att vara på, MYYYSIGT!! Man kan sitta och titta på ovädret inne i en varm bil och käka onyttigt, läsa tidningar och se på film! Man bäddar bara upp med madrasser filtar och kuddar!! (ignorera den konstiga bilden.. men ni fattar nog vad jag menar)



Besöka Time Square!
Bara så coolt! Troligen ska vi åka till New York till hösten! Läängtar!




Sova i tält MINST 2 gånger! Spännande men ändå lite läskigt att sova i tält! Men såklart kul också! Det roligaste är ju ändå att sova på tomten! ;) Hehehe..



Stor shoppa!! Jag vet inte hur mycket jag kommer att shoppa LÄNGTAR!!! Jag kommer bli pank i slutet av sommaren.. Eller nej, jag kommer bli pank på första stor shoppingen!! ;)




Ha krig av något slag! Vatten krig!! Gud vad kuul! Eller varför inte ha TÅRTKRIG!! Ännu roligare ju! Jaa, så får det bli! Jag ska ha tårtkrig i sommer!







Somsagt, detta är bara en liiten del av vad som kommer/ska/måste ske i sommar!

//olivia




Kommentarer
Postat av: madde<3

hha fett kul att sova i bagageluckan! vi MÅSTE göra det nån gång!! <3

2011-05-22 @ 19:30:01
URL: http://rosenbergobagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0