Im home!

Igår kom jag hem från Ronneby! Vi hade ju varit där för att fira min mormor som fyller sjutti.
Det var ett äventyrsbad utomhus också fanns de spa och annat...
Ja så vi borde på hotell där, vi var där med mormor, morfar, moster, hennes sambo, och hennes barn och ja min familj förutom Emelie.
Snart börjar konståkningslägret! På måndag, längtar som inne i *******
Idag fyller min mormor och pappa år så ska nog ringa mprmor och säga grattis men jag sa ju de i söndags asså
''grattis i förskott'' men iallafal så ska vi typ fira pappa, käka tårta och annat.
De som är lite trist är att vi bloggar inte så mycket här, men jag ska göra de från och med nu!
För de blir ju tråkigt att läsa en blogg som inte uppdaterar.
Ronneby brunn:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0