Skärgården. Grinda 7/7-2011

Bilder från dagens utflyckt. Vi tog båten till Grinda och kollade runt lite först, doppade fötterna och gick lite längs strandkanten. Lite senare gick vi upp till en resturang som hade fin utsikt över havet. När vi var mätta och belåtna gick vi till stranden i hopp om att vi inte missat båten, vilket vi inte hade ;) .   Så vi slog oss ner vid havet. Temperaturen låg väl på 27 plus grader så jag ville såå gärna hoppa i havet.. så jag gick ner i vattnet  (eller jag klättrade ner, från några små sten klippor. Jag klättrade upp på en sten, jag kunde inte doppa mer än upp till låren för jag hade kläder på mig, men gissa vad som händer.. båten kommer och värsta stora vågen kommer och puttar till mig, stenen var hal.. Kul, blött!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0