The half summer has gone..

Väldigt tråkigt tycker jag att halva sommaren har gått typ.
Hoppas jag och olivia ska åka till min mormor o morfar riktar sig mot ja hållet men vet inte än för så fall åker vi på Måndag. Igår sov jag över hos Nanna till idag, vi badade eller hon doppade sig men jag vågade inte hahahahha asso i havet också var det några som hade grill party lite längre bort vid sjön eller havet eller vad de var och vi spionderande på dem eller vi o vi jag! :P
Fick en jättefin sak av henne! :)  och hon fick gröna solbrillor av mej :)
Men jag har haft de skita tråkigt sen jag kom hem! Finns inget att göra här, och nu kollar jag på en ahahhahahahah helt sjuk film, är ganska rolig faktiskt de är han den dära skådisen i filmen yes man.
Här komme ren bild på mig är inklippt då men den passade till rubriken tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0