franska o franska oxå lite mer franska ;)

Tjenare!!
Är på super duper bra humör! :D
Vet inte varför men allt känns så perfekto!! förutom att jag tror att de gick piss dåligt på matte provet.
Men just nu sitter jag vid datorn och pluggar till Franska provet som är imorgon!! Men jag har bara pluggat idag oh igår och de känns som om jag är på gooood väg! :D
Dricker vanilj teeeeeee också så de gör mig pigg på något konstigt sätt hehe.
Idag har vi filmat hela dan var med Kajsa och hhaha de gick väl bra, första var vi vid brosjön sen stockholm södra, och sen hos Kajsa.
Men jag måste plugga nu!
puss o kram <3
en bild jag tog igår, hahah den dära svarta saken vid ena ögat irriterar mig sjuuuukt mycket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0